fbpx

Conversion House

Promuj i zyskuj ! Konwersja działań marketingowych od A do Z
by dk

Konwersja działań marketingowych to zagadnienie, które wielu osobom spędza sen z powiek. W sprzedaży online efekty prowadzonych kampanii są bardzo mierzalne, warto, więc działać, analizować i wyciągać wioski udoskonalając kolejne akcje i odnotowując wzrosty zysków. Jak to zrobić? Nie ma jednego, doskonałego przepisu, są jednak schematy działań najbardziej optymalnych rozwiązań dedykowanych branży e-commerce.

Tworzenie strategii marketingowych dla sklepów internetowych to przede wszystkim praca z liczbami. Bo w tym przypadku nie chodzi o to, żeby reklamę zobaczyli krewni i znajomi właściciela firmy, doceniając wielkość przedsiębiorstwa, ale kluczowe jest osiągnięcie założonego zwrotu z inwestycji, co doskonale obrazują wskaźniki ROI.

Liczy się jakość!

Internet pełen jest różnorodnych treści, które nierzadko zupełnie nie odpowiadają naszym zainteresowaniom. Dlatego opracowując strategię nie warto skupiać się przede wszystkim na zwiększeniu ruchu i zasięgów. Jeśli nasz sklep odwiedzi wielu klientów, jednak nie będą oni zainteresowani oferowanym produktem, konwersja działań marketingowych nie będzie zadowalająca. Dlatego powinniśmy skupiać się nad tym, żeby na naszą stronę trafiali wartościowi klienci, czyli tacy, którzy interesują się tematem marką lub bezpośrednio asortymentem dostępnym w naszym sklepie.

Zobacz więcej…zysków

Skuteczne call action jest często pomijane przez przedsiębiorców. W efekcie użytkownicy nie do końca widzą czego dotyczy dana akcja lub co powinni zrobić. Przejrzyste wezwanie do działania koncentrujące uwagę na produktach, na których szczególnie nam zależy, to jeden z elementów przepisu na sukces.

Kieruj pod właściwy adres

Użytkownik, który kliknął w reklamę jest z pewnością zainteresowany konkretną ofertą lub produktem, dlatego jeśli chcemy, żeby konwersja podejmowanych przez nas działań marketingowych była jak najwyższa, powinniśmy zadbać o czytelność i prezencję landing page.

Nie daj o sobie zapomnieć

Remarketing dynamiczny to nierzadko jeden ze skuteczniejszych sposobów generowania sprzedaży.  W końcu cykl podejmowania decyzji zakupowych charakteryzuje się zróżnicowaną długością, dlatego warto podejmować działania mające na celu przypomnienie klientom o swojej ofercie. Poza remarketingiem dynamicznym prowadzonym przez Google i Facebooka, warto rozważyć też mailing przypominający o porzuconym koszyku. Remarketing prowadzony w sposób wielopłaszczyznowy może być skutecznym narzędziem do tego, żeby konwersja działań marketingowych naszego serwisu utrzymywała się na ja najwyższym poziomie.