fbpx

Conversion House

Sukces da się wyklikać. Wiemy jak zdobywać klientów w Internecie!
by dk

Kiedy prowadzimy skuteczne kampanie Google, działania pozycjonujące, nasze social media tętnią życiem, a porównywarki generują świetne wyniki sprzedażowe zaczynamy się zastanawiać o jeszcze możemy zrobić, żeby zdobywać klientów w Internecie.

Generuj dobre wspomnienia

Dobra obsługa posprzedażowa to jeden z dominujących czynników, która nakłania klienta do ponownego złożenia zamówienia w naszym sklepie. Dlatego powinniśmy dołożyć wszelkich starań, by obsługa naszego sklepu spełniała najwyższe standardy. Wpłynie to nie tylko na lojalność użytkowników, ale pozwoli również wygenerować pozytywne opinie, które zachęcą kolejnych użytkowników do złożenia zamówienia.

Partnerstwo i lojalność

Dobry klient to taki, który jest lojalny, dlatego programy partnerskie i lojalnościowe wciąż cieszą się popularnością w branży e-commercie. Zanim zaczniemy rozdawać naszym klientom punkty lub naliczać rabaty dobrze przygotujmy się do realizacji projektu ustalając jego cel, budżet, target oraz sprecyzujmy efekty, które chcemy uzyskać. Dobry program lojalnościowy lub partnerski pozwoli umocnić więzi z klientem i zachęci do ponownego złożenia koszyka zakupowego.

Promocjami sukces się zaczyna

Klienci uwielbiają kupować okazyjnie, jeśli chcemy, więc przyciągnąć na swoją stronę, jak najwięcej klientów, nie możemy zapominać o akcjach rabatowych. Dobrze zaplanowane promocje mogą być skutecznym sposobem na generowanie leadów za pomocą takich narzędzi jak social media, czy newsletter.

Sprzedaż mobilna

Telefony dawno przestały być narzędziem służącym do wykonywania połączeń, dlatego przygotowując strategie e-commerce nie możemy zapominać o urządzeniach mobilnych. Jeśli chcemy zdobywać klientów w internecie, warto trafić do nich za pomocą telefonu lub tabletu. Poza optymalizacją strony pod kątem urządzeń mobilnych, co jest absolutną koniecznością, warto również rozważyć reklamę w aplikacjach mobilnych, które zbierają wiele danych o ich użytkownikach, dzięki czemu nasze kampanie mogą być w znacznym stopniu spersonalizowane.