fbpx

Conversion House

Dodaj do koszyka! Konwersja i sukces sklepu internetowego idą w parze
by dk

Konwersja sklepu internetowego to temat, który jest nieodłączną częścią świata e-commerce. Jak sprzedawać w świecie online? Wykonanie oczekiwanego działania przez użytkownika to cel, który przyświeca nam w chwili planowania kampanii. Wbrew pozorom wcale nie musi to być koniecznie sprzedaż, bo konwersja może też oznaczać zapisanie do newslettera, dodanie produktu do koszyka lub wypełnienie formularza kontaktowego.

Jak, więc prowadzić działania kampanie internetowe, żeby użytkownicy reagowali na nasze reklamy w oczekiwany przez nas sposób? Które działania warto podjąć w służbie konwersji? Na te i inne pytania odpowiemy sobie w poniższym tekście.

Przyjazna strona Twojego biznesu

Wszystkie drogi reklamowe prowadzą na naszą stronę. Jeśli chcemy, więc zmaksymalizować zyski z prowadzonych kampanii, powinniśmy zadbać o jej estetykę oraz funkcjonalność. Dobra nawigacja oraz intuicyjność, atrakcyjna oferta produktowa, wysokiej jakości zdjęcia, trafne CTA oraz sezonowe promocje i obniżki sprawią, że konwersja sklepu internetowego będzie wrastała.

W reklamie nie ma miejsca na przypadek

Niezwykle istotne jest usprawnienie procesu zakupowego. Szybkość i prostota są tutaj sprzymierzeńcami sprzedaży. Przycisk „dodaj do koszyka” powinien być duży i widoczny oraz warto umożliwić klientom dokonanie zakupów bez konieczności rejestracji

Dobra treść ma sens

Dobry i ciekawy opis zastępują w Internecie sprzedawcę, warto więc zadbać o to, żeby content był na naszej stronie na jak najwyższym poziomie. Warto umieścić teksty w formie długiej i skróconej dla niecierpliwych. Ta druga opcja powinna zwięźle ujmować najważniejsze atuty produktu, natomiast tekst długi powinien zawierać wszystkie niezbędne informacje.

Pozostańcie w kontakcie

Zakupy online wciąż w wielu osobach budzą uczucie niepokoju, dlatego adres, i dane kontaktowe do sklepu to absolutna konieczność. W podniesieniu konwersji sklepu internetowego może pomóc też opcja czatu. Dzięki temu klient będzie mógł natychmiast rozwiać wszelkie wątpliwości i sfinalizować proces zakupowy.